1. O nas

O nas

TurboCentrum.pl to jeden z największych w Polsce i najszybciej rozwijający się sklep internetowy z turbosprężarkami oraz filtrami cząstek stałych (DPF FAP).

U podstaw naszego sukcesu na rynku leżą wysoka jakość usług, praca zgodna z wartościami firmy oraz przede wszystkim nasi ludzie. Wierzymy, że nasze działania, niosą korzyść dla całego otoczenia firmy, pracowników, klientów, społeczności lokalnych oraz środowiska naturalnego.

W swoich działaniach stawiamy na jakość zrealizowanych prac, a nie na ich ilość. Każde podjęte przez nas zlecenie ma dla nas najwyższy priorytet. Satysfakcja Klienta jest naszym celem, dlatego w naszej firmie podchodzimy do zadań z pełnym zaangażowaniem.

Posiadamy nowoczesny park maszynowy do regeneracji i testowania turbosprężarek oraz filtrów cząstek stałych. Nasze maszyny możesz obejrzeć w każdej chwili. Zapraszamy!

TurboCentrum.pl oferuje wsparcie i stara się być zawsze do Twojej dyspozycji. Jesteśmy po to, by pomóc Ci przy wyborze i zakupie części. Zawsze służymy radą, abyś na nowo odkrył radość z jazdy swoim samochodem.

Oferujemy usługi w zakresie kompleksowej regeneracji turbosprężarek:

  • diagnostyka turbosprężarki na maszynach VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest oraz Schenck MBRS 110 lub CIMAT VSR 48 Twin, CIMAT 47 TR
  • naprawa sterownika turbosprężarki (elektroniczny oraz pneumatyczny)
  • czyszczenie zmiennej geometrii oraz jej testowanie na VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest
  • wymiana wałka, koła kompresji
  • wymiana łożysk
  • wyważanie wałka wraz z kołem kompresji
  • doważanie całego korpusu złożonego w całość

NOWOŚĆ od Marca 2016 roku - Tuning turbosprężarek:

Za dodatkową opłatą wykonujemy tuning turbosprężarki oraz tzw. hybrydy.

W uproszczeniu ma to na celu zwiększenie stopnia doładowania przy zwiększeniu sprawności turbosprężarki poprzez wymianę na większe koło kompresji. Dodatkowo możemy zamontować większy wałek oraz mocniejsze łożyska.

Taka operacja wymusza roztoczenie obudowy (ewentualnie jej wymianę na inną) aby dopasować większy wirnik.
Tym sposobem nie musimy wymieniać kolektora wydechowego oraz innych przyłączy do turbosprężarki, gdyż obudowa pozostaje ta sama. Uwaga! Po tuningu turbosprężarki trzeba wprowadzić nowe wartości doładowania do komputera pojazdu (ECU), inaczej będzie widoczny błąd przeładowania.