REGENERACJA
REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK
Regeneracja turbosprężarek stanowi doskonałą alternatywę dla zakupu nowego sprzętu.
Wszystkie elementy stosowane przez nas w procesie produkcji pochodzą od renomowanych producentów, nie importujemy części z Chin, dzięki czemu jakość naprawionych produktów jest porównywalna do jakości nowych. Fachowa wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
W zakresie kompleksowej regeneracji turbosprężarek oferujemy następujące usługi:
- diagnostyka turbosprężarki na maszynach VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest oraz Schenck MBRS110 lub CIMAT TWIN - ROTORTEST,
- naprawa sterownika turbosprężarki (elektroniczny oraz pneumatyczny),
- czyszczenie zmiennej geometrii oraz jej testowanie na VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest,
- wymiana wałka, koła kompresji,
- wymiana łożysk,
- wyważanie wałka wraz z kołem kompresji,
- doważanie całego korpusu złożonego w całość.
Koszt regeneracji turbosprężarki:
- rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki = 0 zł
- sprawdzenie turbiny na maszynie wysokoobrotowej (z wydrukiem) = 250 zł (brutto)
- sprawdzenie turbiny na maszynie do zmiennej geometrii (z wydrukiem) = 250 zł (brutto)
- cena regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych = od 600 zł (brutto) + części
- cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych = od 980 zł (brutto) + części
- naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii plus ustawienie na maszynie do zmiennej geometrii z wydrukiem (zalecane) = 350 zł (brutto) + części
- naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BEZ ustawienia na maszynie do zmiennej geometrii (NIE zalecane) = 250 zł (brutto) + części
Termin naprawy wynosi zwykle 24 godziny. Gwarancji udzielamy na 2 lata bez limitu kilometrów.
NOWOŚĆ od Marca 2016 roku - tuning turbosprężarek:
Za dodatkową opłatą wykonujemy tuning turbosprężarki oraz tzw. hybrydy.
W uproszczeniu ma to na celu zwiększenie stopnia doładowania przy zwiększeniu sprawności turbosprężarki poprzez wymianę na większe koło kompresji. Dodatkowo możemy zamontować większy wałek oraz mocniejsze łożyska.
Taka operacja wymusza roztoczenie obudowy (ewentualnie jej wymianę na inną), aby dopasować większy wirnik.
Tym sposobem nie musimy wymieniać kolektora wydechowego oraz innych przyłączy do turbosprężarki, gdyż obudowa pozostaje ta sama. Uwaga! Po tuningu turbosprężarki trzeba wprowadzić nowe wartości doładowania do komputera pojazdu (ECU), inaczej będzie widoczny błąd przeładowania.
REGENERACJA FILTRÓW DPF / FAP

- samochodów osobowych,
- samochodów dostawczych,
- autobusów,
- samochodów ciężarowych,
- maszyn rolniczych jak również katalizatorów do dużych ciężarówek.
Do każdego zregenerowanego filtra dostarczamy protokół z wydrukiem z maszyny zawierający przeciwciśnienie przed oraz po czyszczeniu. Filtry przed regeneracją są dokładnie sprawdzane, co umożliwia kontrolę sprawności filtra w trakcie regeneracji. Każdy filtr po regeneracji zostaje wysuszony gorącym powietrzem. Nie używamy agresywnej chemii, która mogłaby naruszyć delikatną powłokę okalającą monolit filtra.
- dostarczasz lub wysyłasz zdemontowany filtr DPF do naszej firmy,
- po przyjęciu dokonujemy cyfrowej endoskopowej oceny wkładu filtra z obu stron pod kątem uszkodzeń mechanicznych i ewentualnego nadtopienia,
- wykonujemy test przeciwciśnienia na stanowisku probierczym w celu zbadania stopnia zablokowania. Zmierzone nadciśnienie zostaje wydrukowane na protokole bezpośrednio z urządzenia.
Uszkodzenia uniemożliwiające regenerację.
Koszt regeneracji filtra cząstek stałych (DPF / FAP):
- rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia filtra = 0 zł
- cena regeneracji filtra do samochodów osobowych i dostawczych = od 400 zł (brutto)
- cena regeneracji filtra do samochodów ciężarowych = od 799 zł (brutto)
Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, obejmującym 8 maszyn:
- VISCOM PREMIUM
- TURBO TEST PRO
- CIMAT CMT-48 VSR Twin
- CMT 48 TWIN
- CMT 48 VSR
- CMT 47 TR Polimer



CMT 48 TWIN


